من هستم

روزانه های چرت

من هستم

روزانه های چرت

روز مادر

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۸ ب.ظ

روز 5 شبنه برادرگرام امد دنبالم که بریم خرید برای روز مادر

با همسر در میون گذاشتم که میخوام برای روز مادر خرید کنم ایشون گفتند که منم میام

اومد و  رفتیم سراغ خرید کردن نمیگم چی خریدیم که ریا نشه :))

برای هر دوتا شون پارچه گرفتیم بسته به سنشون و رنگی که دوست دارند

مادر خودم که همون شب با داداشم رفتیم و بهشون تقدیم کردم و روز جمعه هم با جناب همسر روانه خانه مادر شوهر شدیم و کادوی ایشون رو تقدیم کردیم

خودم که هنوز کادو ندیدم :))))

تبریکشم نشنیدم والا

امروز رو برای چشن عقد دختر خاله ام دعوت شدیم  عروس خوشکل شده بود :)

ولی یه خبر بد هم شنیدم که نمیدونم شایعه هست یا نه هنوز نه رد شده نه تایید :|

روز مادر به مادر ها تبریک میگم روز زن رو هم به خانوم های گرامی شاد باش

  • mem mona

نظرات  (۱)

سلام.
با سوالی در مورد امر به معروف به روزیم...؟؟؟؟
منتظر نظرات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه مشارکتی در این بحث داشته باشید...
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی